GUÍA PARA DIRIXIR O PROCESO DE MEDIACIÓN
A mediación dá ferramentas á rapazada para a abordar os posibles conflitos, axuda a regulación e expresión de emocións e sentimentos, comunicación sen violencias, espírito de cooperación, responsabilidade, pensamento reflexivo, creativo... para acadar estes obxectivos é mester guiar o proceso dunha forma clara e estruturada.
Sirva a seguinte relación de preguntas como unha posible guía do procedemento.
FEITOS
· Como comezou todo?
· Que sucedeu despois?
· Que pensabas naquel momento?
· Que pensas agora do que pasou?
· Cal é a túa relación coa outra persoa?
· Quen se viu afectado/a por estes feitos?
· Como lle afectaron?
SENTIMENTOS
· Como te sentes agora respecto dos feitos que sucederon?
· Como te sentiches durante as situacións que aconteceron?
· Como te sentes despois de falar disto?
· Que foi o máis difícil para ti?
NECESIDADES
· Que necesitas ti para estar ben?
· Que cres que pode necesitar a outra persoa?
· Que pasaría se non atopamos ningunha solución?
PETICIÓNS
· Que podes facer ti para mellorar esta situación?
· Que che gustaría pedirlle á outra persoa?
· Que solucións se che ocorren que poderían funcionar para que todo estivese ben?
REFLEXIÓN. Preguntas que deberíamos traballar ante u proceso de mediación a nivel indivual. Eu e o conflito, que podo facer para mellorar esta situación.
· Que me enfada?
· Que me entristece?
· Que me incomoda?
· Que me fai desconectar?
· Como é a miña combustibilidade?
· Que sinto cando teño que xestionar un conflito propio?
· E cando acontece na aula ?
· Que conflitos do pasado xestionei dun xeito que valoro como positivo?
· Con que ferramentas contos para a xestión de conflitos?
· Que conflitos da aula non consigo xestionar como me gustaría?
· Por que?
· Que me podería axudar?
Ningún comentario:
Publicar un comentario