mércores, 14 de decembro de 2022

GUÍA PARA DIRIXIR O PROCESO DE MEDIACIÓN

 

GUÍA PARA DIRIXIR O PROCESO DE MEDIACIÓN


A mediación dá ferramentas á rapazada para a abordar os posibles conflitos, axuda a regulación e expresión de emocións e sentimentos, comunicación sen violencias, espírito de cooperación, responsabilidade, pensamento reflexivo, creativo... para acadar estes obxectivos é mester guiar o proceso dunha forma clara e estruturada.

Sirva a seguinte relación de preguntas como unha posible guía do procedemento.

FEITOS

· Como comezou todo?

· Que sucedeu despois?

· Que pensabas naquel momento?

· Que pensas agora do que pasou?

· Cal é a túa relación coa outra persoa?

· Quen se viu afectado/a por estes feitos?

· Como lle afectaron?



SENTIMENTOS

· Como te sentes agora respecto dos feitos que sucederon?

· Como te sentiches durante as situacións que aconteceron?

· Como te sentes despois de falar disto?

· Que foi o máis difícil para ti?



NECESIDADES

· Que necesitas ti para estar ben?

· Que cres que pode necesitar a outra persoa?

· Que pasaría se non atopamos ningunha solución?



PETICIÓNS

· Que podes facer ti para mellorar esta situación?

· Que che gustaría pedirlle á outra persoa?

· Que solucións se che ocorren que poderían funcionar para que todo estivese ben?



REFLEXIÓN. Preguntas que deberíamos traballar ante u proceso de mediación a nivel indivual. Eu e o conflito, que podo facer para mellorar esta situación.

· Que me enfada?

· Que me entristece?

· Que me incomoda?

· Que me fai desconectar?

· Como é a miña combustibilidade?

· Que sinto cando teño que xestionar un conflito propio?

· E cando acontece na aula ?

· Que conflitos do pasado xestionei dun xeito que valoro como positivo?

· Con que ferramentas contos para a xestión de conflitos?

· Que conflitos da aula non consigo xestionar como me gustaría?

· Por que?

· Que me podería axudar?

Ningún comentario:

Publicar un comentario

PRESENTACIÓN DA CANCIÓN SIGNADA POLO ALUMNADO DE PC, FÁBRICA DE LUZ (A BANDA DA LOBA)

Cartaz presentación video LS de Veronica